Klachtenregeling
Wat te doen met een klacht?
Heel vervelend al er iets niet gaat zoals je eigenlijk wel verwacht. Daarom kun je bij ons altijd kenbaar maken wat er niet gegaan is zoals gedacht. Wij gaan dan proberen om toch nog een oplossing te vinden en te zorgen dat je tevreden wordt. Lukt het dan toch niet volg dan de stappen hieronder.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bandensupermarkt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Reviews
Volgens de Europese Richtlijnen van 28 mei 2022 garanderen we de echtheid van onze reviews.
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door Webwinkelkeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen genomen om de echtheid van de reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn kun je hier lezen.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.