Klachtenregeling

Wat te doen met een klacht?

Heel vervelend al er iets niet gaat zoals je eigenlijk wel verwacht. Daarom kun je bij ons altijd kenbaar maken wat er niet gegaan is zoals gedacht. Wij gaan dan proberen om toch nog een oplossing te vinden en te zorgen dat je tevreden wordt. Lukt het dan toch niet volg dan de stappen hieronder.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bandensupermarkt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor meer informatie mail naar info@bandensupermarkt.nl

Of bel naar 06 - 38 40 30 38